le forum HT de l'amicalie
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
le forum HT de l'amicalie

forum de potes de HT

AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Boutique Nike : -25% dès 50€ sur TOUT le ...
Voir le deal

POULES ET MATCHS

+8
kromberg
footman59
MaraJade
mastertolo
Obsidian
Bindou
yvon de tarwac
thorgal
12 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Suivant
AuteurMessage
Bindou
div VI
Bindou

entraînement : Les fuckin'buteur!!!!! et ouais je m'y suis remis!! :P

POULES ET MATCHS - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyLun 5 Juin - 16:11

mercredi prochain ou ce mercredi la? mrgreen
Revenir en haut Aller en bas
yvon de tarwac
Admin
yvon de tarwac

entraînement : Les fuckin' gardiens, parce que ma défense le vaut bien!

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyLun 5 Juin - 16:19

té1boulet té1boulet té1boulet té1boulet té1boulet
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyLun 5 Juin - 16:23

yvon yvon yvon yvon yvon
korben83
div VI

entraînement : ATTAAAAAAAAAK!!!!!!!

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyMer 7 Juin - 14:01

mastertolo a écrit:
DJAOU a écrit:
Alors on fait quoi? On rejoue le match Master Question mrred

Même pas en rêve mrred

En ce qui concerne Korben, je remarque qu'il a un match d'entrainement pour Mercredi scratch
Pourquoi ne pas avoir joué son 3° match contre moi Question scratch

Pour 3 raisons:

la 1ere est que je n'ai pas regardé si t'étais dispo ou pas
la 2eme est pour ne pas foutre le bordel dans le calendrier (explication du 1 en fait)
la 3eme est que j'en ai parlé à Obsi du forfait de Gatika et il m'a autorisé à prendre un match amical

CQFD!
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyMer 7 Juin - 14:44

voila tout est dit! mrred

embrassez vous maintenant calinou
yvon de tarwac
Admin
yvon de tarwac

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyMer 7 Juin - 18:57

Razz Razz Razz Razz Razz Razz

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you alien I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

Une erreur c'est glissée dans les smileys. Saurez vous la reconaître? tongue tongue tongue tongue
mastertolo
div VI
mastertolo

entraînement : Buteur ........ ça peut servir

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyMer 7 Juin - 21:37

korben83 a écrit:
Pour 3 raisons:

la 1ere est que je n'ai pas regardé si t'étais dispo ou pas
la 2eme est pour ne pas foutre le bordel dans le calendrier (explication du 1 en fait)
la 3eme est que j'en ai parlé à Obsi du forfait de Gatika et il m'a autorisé à prendre un match amical

CQFD!

no blem for me. Je me posais juste la question Wink
RdV mercredi prochain Very Happy
DJAOU
div VI
DJAOU

entraînement : buteur

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 3:08

Bind75XI a écrit:
Oué mes invités sont des gros boulets!!

C'est pas de ma faute!!

Si seulement il n'y avait que tes invintés, enfin bon ... No
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 12:41

Suspect Suspect Suspect Suspect
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 12:46

Euh R1138 a encore fait un match Rolling Eyes

Je ny suis pour rien je vous le jure!

Donc son adversaire a gagné!!
yvon de tarwac
Admin
yvon de tarwac

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 12:50

La prochaine fois, on l'invite pas ce gars là! Faut pas déconner! Il est en train de tout foutre en l'air! fouet fouet fouet fouet fouet

Et dire que Rouches était motivé pour faire la coupe.... Neutral Neutral Neutral Neutral Neutral
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 12:51

Je suis vraiment desolé!!

Pour la prochaine edition je n'inviterai que mon couzin Embarassed Embarassed Embarassed
Obsidian
div VI
Obsidian

entraînement : gardien, PARCE QUEEEEEEE!!!

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 12:55

ouai, dehors les boulets Razz
https://amicaleht.1fr1.net
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 12:56

Euh toi bouche cosu! silent
Obsidian
div VI
Obsidian

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 12:57

pardon?
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 12:59

Bind75XI a écrit:
Euh toi bouche cosu! silent
Obsidian
div VI
Obsidian

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 13:00

t'as un problème avec le "u" aujourd'hui on dirait Wink
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 13:01

oué c'est pour te faire chier et ca marche Wink
Obsidian
div VI
Obsidian

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 13:17

ca me fait absolument pasc hier.

rigoler plutôt
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 13:20

Obsidian a écrit:
ca me fait absolument pasc hier.

rigoler plutôt
Et c'est toi qui parles Rolling Eyes
R1138

R1138

entraînement : Buteur, parce que sont les plus beaux!

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 14:07

yvon de tarwac a écrit:
La prochaine fois, on l'invite pas ce gars là! Faut pas déconner! Il est en train de tout foutre en l'air! fouet fouet fouet fouet fouet

Et dire que Rouches était motivé pour faire la coupe.... Neutral Neutral Neutral Neutral Neutral

Je ne comprend rien à vos règles et rencontre de grosse difficultés pour me tenir au courant vu les problèmes que j'ai à me connecter à ce forum (pb proxy). :boulet lourd:

Je suis sincèrement désolé pour l'inconvénience que je provoque.

Sad
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 14:12

T'es qu'un boulet et y a qu'a toi qu'on l'a pas dit!! fouet fouet fouet fouet fouet rambo rambo rambo rambo rambo
yvon de tarwac
Admin
yvon de tarwac

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 17:40

R1138 a écrit:
yvon de tarwac a écrit:

Je ne comprend rien à vos règles et rencontre de grosse difficultés pour me tenir au courant vu les problèmes que j'ai à me connecter à ce forum (pb proxy). :boulet lourd:

Je suis sincèrement désolé pour l'inconvénience que je provoque.

Sad

Les règles sont simples : 3 matchs de poule chacun. Les 2 premiers de chaque poule se rencontre en quart de finale avec match à élimination directe.
Pour te tenir informer, il n'y a pas que ce forum mais des HT mail... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Bindou
div VI
Bindou

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyJeu 8 Juin - 17:48

Pasmieute gros boulet!! Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
DJAOU
div VI
DJAOU

entraînement : buteur

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 EmptyDim 11 Juin - 20:33

Pour continuer sur sa lancée, Gatika a trouvé un amical pour mercredi ou lieu de me défier. Je file chercher un match pour mercredi.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: POULES ET MATCHS   POULES ET MATCHS - Page 5 Empty

POULES ET MATCHS
Page 5 sur 7Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Suivant